KTC(京都機械工具) BR390 3/8DR 90ギア 究極の普通
#KTC #BR390 #工具 #tools #ラチェット #Ratchet #レンチ #wrench
KTC(京都機械工具) BR390 3/8DR 90ギア 究極の普通
さり気ない信頼
究極のスタンダードモデル
Casual reliability.The ultimate standard model.
待ちくたびれたぞKTCさん
究極の後出しジャンケン
期待度マックス!
待ちに待ったBR3Fのフルモデルチェンジ!
36ギアでいいじゃん〜空転重くても信頼性が大事だぜ〜〜
・・とか言いながら・・内心・・
90ギアいいな〜〜〜空転軽いほうがいいな〜〜〜
とか思っていた人は多いと思います
ようやっと、いよいよBR3Eのフルモデルチェンジ!
最後発のモデルチャンジ!
期待度マックスです!
第一印象は・・でかい!
デカ頭系、パワー仕様なボディー
信頼性を重視しているメーカーさんはデカ頭
KTCさんのスタンダードシリーズのコンセプトは
究極を普及させる
neprosの開発で培った数々のノウハウを
KTCスタンダードツールへと継承させる
ネプロスNBR3UNのギアを移植してできたのが先代のBR3F
裏カバーまで共通の仕様
KTCさんのスタンダードシリーズのコンセプトを
わかりやすく実践されてた例
BR390のボディーはBR3Eベース
BR3Eの経済性を採用したんだと思います
信頼性の高いNBR390のギアとパウルを
組み込む事で信頼性の高い90ギアに
切り替えレバーの指がかりが良くなりました
切り替えが多少重かったNBR390
進化したNBR390Aの切り替え方式をNBR390のサイズで採用
格段に軽く確実に
BR3Eの経済性をベースに、NBR390の信頼性と
NBR390Aの使いやすさを取り入れた
究極のスタンダードモデル
NBR390は90ギアへの挑戦!
NBR390Aは使いやすさへの進化!
その挑戦と進化を受け継いだ
スタンダードモデルBR390は信頼!
期待を裏切らない
最高レベルの仕上がりです!
究極の普通
新しいスタンダードラチェット
工具界のカローラ
個人的には1/4が出るのが待ち遠しい
コーケンさんやTONE(トネ)さんがどう出るか
楽しみが終わりません
KTC (Kyoto Machine Tools) BR390 3/8DR 90 Gears The Ultimate Standard
Casual reliability.The ultimate standard model.
I'm tired of waiting, KTC
The ultimate rock-paper-scissors game
Expectations at their highest!
The long-awaited full model change of the BR3F!
36 gears are fine, reliability is important even if it's heavy when idling
...But in my heart...
90 gears are good, I think it would be better if it had a lighter idling
Finally, the full model change of the BR3E!
The latest model change!
Expectations are at their highest!
My first impression is...it's big!
A large head, powerful body
Manufacturers who value reliability have large heads
The concept of KTC's standard series is to popularize the ultimate
The numerous know-hows cultivated in the development of nepros are passed on to KTC standard tools
The previous BR3F was created by transplanting the gears of the Nepros NBR3UN
The same specifications even for the back cover
An example of KTC's standard series concept being put into practice in an easy-to-understand way
The BR390 body is based on the BR3E
I think they adopted the economy of the BR3E
By incorporating the reliable gears and pawls of the NBR390, it has become a reliable 90 gear
The finger grip of the switching lever has improved
The NBR390 was a little heavy to switch
The evolved NBR390A switching method is adopted in the size of the NBR390
Much lighter and more reliable
Based on the economy of the BR3E, it is the ultimate standard model that incorporates the reliability of the NBR390 and the ease of use of the NBR390A
The NBR390 is a challenge to 90 gears! The NBR390A has evolved to be easier to use!
The standard model BR390, which inherited that challenge and evolution, is trustworthy!
It does not disappoint
It is the highest level of finish!
The ultimate standard
The new standard ratchet
The Corolla of the tool world
Personally, I can't wait for the 1/4 to come out
I can't wait to see what Koken and TONE will do
I can't wait to see what they do
KTC(京都機械工具) BR390 3/8DR 90ギア 究極の普通
さり気ない信頼
究極のスタンダードモデル
Casual reliability.The ultimate standard model.
待ちくたびれたぞKTCさん
究極の後出しジャンケン
期待度マックス!
待ちに待ったBR3Fのフルモデルチェンジ!
36ギアでいいじゃん〜空転重くても信頼性が大事だぜ〜〜
・・とか言いながら・・内心・・
90ギアいいな〜〜〜空転軽いほうがいいな〜〜〜
とか思っていた人は多いと思います
ようやっと、いよいよBR3Eのフルモデルチェンジ!
最後発のモデルチャンジ!
期待度マックスです!
第一印象は・・でかい!
デカ頭系、パワー仕様なボディー
信頼性を重視しているメーカーさんはデカ頭
KTCさんのスタンダードシリーズのコンセプトは
究極を普及させる
neprosの開発で培った数々のノウハウを
KTCスタンダードツールへと継承させる
ネプロスNBR3UNのギアを移植してできたのが先代のBR3F
裏カバーまで共通の仕様
KTCさんのスタンダードシリーズのコンセプトを
わかりやすく実践されてた例
BR390のボディーはBR3Eベース
BR3Eの経済性を採用したんだと思います
信頼性の高いNBR390のギアとパウルを
組み込む事で信頼性の高い90ギアに
切り替えレバーの指がかりが良くなりました
切り替えが多少重かったNBR390
進化したNBR390Aの切り替え方式をNBR390のサイズで採用
格段に軽く確実に
BR3Eの経済性をベースに、NBR390の信頼性と
NBR390Aの使いやすさを取り入れた
究極のスタンダードモデル
NBR390は90ギアへの挑戦!
NBR390Aは使いやすさへの進化!
その挑戦と進化を受け継いだ
スタンダードモデルBR390は信頼!
期待を裏切らない
最高レベルの仕上がりです!
究極の普通
新しいスタンダードラチェット
工具界のカローラ
個人的には1/4が出るのが待ち遠しい
コーケンさんやTONE(トネ)さんがどう出るか
楽しみが終わりません
KTC (Kyoto Machine Tools) BR390 3/8DR 90 Gears The Ultimate Standard
Casual reliability.The ultimate standard model.
I'm tired of waiting, KTC
The ultimate rock-paper-scissors game
Expectations at their highest!
The long-awaited full model change of the BR3F!
36 gears are fine, reliability is important even if it's heavy when idling
...But in my heart...
90 gears are good, I think it would be better if it had a lighter idling
Finally, the full model change of the BR3E!
The latest model change!
Expectations are at their highest!
My first impression is...it's big!
A large head, powerful body
Manufacturers who value reliability have large heads
The concept of KTC's standard series is to popularize the ultimate
The numerous know-hows cultivated in the development of nepros are passed on to KTC standard tools
The previous BR3F was created by transplanting the gears of the Nepros NBR3UN
The same specifications even for the back cover
An example of KTC's standard series concept being put into practice in an easy-to-understand way
The BR390 body is based on the BR3E
I think they adopted the economy of the BR3E
By incorporating the reliable gears and pawls of the NBR390, it has become a reliable 90 gear
The finger grip of the switching lever has improved
The NBR390 was a little heavy to switch
The evolved NBR390A switching method is adopted in the size of the NBR390
Much lighter and more reliable
Based on the economy of the BR3E, it is the ultimate standard model that incorporates the reliability of the NBR390 and the ease of use of the NBR390A
The NBR390 is a challenge to 90 gears! The NBR390A has evolved to be easier to use!
The standard model BR390, which inherited that challenge and evolution, is trustworthy!
It does not disappoint
It is the highest level of finish!
The ultimate standard
The new standard ratchet
The Corolla of the tool world
Personally, I can't wait for the 1/4 to come out
I can't wait to see what Koken and TONE will do
I can't wait to see what they do
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